Víkend 24.5.-25.5.

26.05.2009 20:53

Tak tento víkend jsem měl napilno a hrál dva turnaje. Nejdříve v sobotu jsem hrál ČEZ OPEN u nás na Janově. A šlo to tak průměrně... První devítka byla za +7 s nearistem na 9. jamce (294 cm). A druhá devítka byla za +5 s opakovaným nearistem na 9. jamce (zlepšení na 154 cm), tentokrát i s proměněným berdíkem. Největším problémem po celý turnaj bylo puttování. I přes tento problém jsem skončil na 3. místě s 82 ranami (nejlepší brutto turnaje) a 34 stablefordovými body. Po turnaji jsem šel díky problémům s puttováním ještě puttovat. Protože v neděli mě čekal další turnaj započítávaný do žebříčku ČGF, tentoktát ze série Dětská Tour Severovýchod na Nové Americe. Na tento turnaj jsem jel s Čermákovými, jelikož holky tento rok taky začaly objíždět tyto turnaje. Startoval jsem v 9:00 a předtím jsem šel převážně si pořádně zaputtovat a připravit se tak na rychlé greeny na Nové Americe. No začal jsem dvěma double bogeyma :-(. Šli jsme kombinaci Maplle Hills + The Bohemian Garden. Maplle Hills jsem obešel za +11, s outem a vodou :-(. A Bohemku za +8 se spoustou neproměněnných puttů do paru :-(. Tudíž zase největším problémem bylo puttování. Se 40 nebo 42 putty (teď nevím přesně) se nedá hrát dobrý výsledek. Prostě na takto rychlé greeny nejsem zvyklý. Takže jsem zahrál +19 = 91 ran. Když vezmu v potas že to bylo se 42 putty, tak ubrat jich 6 a hrát ten "standartní" průměr 2 puttů na každé jamce. Bylo by to někde jinde... Ale to je jenom to KDYBY. Zkrátka pokyn do dalšího turnaje (30.5. Major v Beřovicích) je jasný úkol: PUTTOVAT, PUTTOVAT, PUTTOVAT A ZASE PUTTOVAT :-) a udržet si alespoň tu formu dlouhé hry jakou jsem měl doposavaď.

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode