Sezóna naplno

27.04.2009 13:42

Tak je konec dubna a sezóna už jede opravdu naplno. Já trénuji co to jde... Trochu mě sice zbrzdil týden bez golfu když jsem byl se školou od 18.4.-25.4. v Anglii. Před Anglií jsem měl ze hry super pocit. Dokonce jsem šel první turnaj PROVÁZKOVOU -1... A cvičné devítky jsem chodil tak +4-+6... Celkem v poho, mno ale když jsem se v sobotu vrátil a šel na DR tak to nebylo ono. No ale další den už jsem se do toho zase jakštakš dostal a myslim si že do Čeladný (za 14 dní) už budu zase plně fit! Ovšem nejlepší pocit mám momentálně z puttování. Ivan mi zkrátil o 1,5 palce putter, vyměnil grip a ten putter je jak vyměněný... Navíc jsme trošku poopravili techniku, zkrátili jsme to moje dlouhlé,pomalé kyvadlo na krátké a rychlé a puttování se tím neuvěřitelně zvedlo. Přispěla k tomu taky jedna skvělá pomůcka PUTTING MIRROR! Doporučuju tuhle věcičku každýmu! Tak zatim brzo se zase ozvu :)

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode