Povedený víkend

05.05.2009 18:33

Tak prodloužený víkend se svátkem byl úplně skvělý! Přijel jsem ve čvtrtek večer a šel jsem si ještě dát pár míčků na driving... V pátek jsem trénoval úplně celý den... A to všechno, driving, puty, chipy, pitche i cvičné kolečko... No a v sobotu už to bylo tady, první turnaj na úpravu hcp. První kolo jsem hrál +7 a druhé také +7. Suma sumárum 84 ran(33 stablefordů=údržba hcp)... A to v tom byly ještě 3 doubláče a jeden triple :-(. No a po sobotě jsem se rozhodoval jestli si mám jít v neděli zahrát pohodový dětský turnaj anebo ne... No nakonec jsem se rozhodl že ANO a dobře jsem udělal. Řekl jsem si, že je to zkrátka pohodovka a že je to poslední pěkný den před tímto na počasí ošklivým týdnem. Takže jak jsem řekl, šel jsem do toho s pohodou. A to doneslo svě nečekané ovoce. 78 ran! s koly +4, +4 a 39 stablefordových bodů :-). Tudíž zlepšení hcp na 11,5. Doufejme že se mě tahle forma udrží minimálně do Čeladné 10.5.! :-)

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode