Major na Čeladné - neúspěch

11.05.2009 16:38

Pokud si vzpomínáte na předešlý článek, psal jsem tu o podařeném víkendu. No a jak už tomu v golfu bývá ten další se nepovedl vůbec. A škody je o to víc, že jsem hrál NGTM na Čeladné. Vše to začalo dalším volným pátkem, to jsem trénoval jak mohl a měl jsem z toho vcelku dobrý pocit. V sobotu ráno, kolem osmé jsme vyjeli s rodiči směr OSTRAVA. Cesta byla únavná a dlouhá, ale šlo to... Zhruba ve dvě, jsme dojeli ke známým do Ostravy. Měl jsem sice v plánu ještě navečer zajít na driving do Šilheřovic, ale nakonec z toho sešlo. No a v neděli ráno cca v 6:20 jsme vyjeli směr Čeladná. Museli jsme vyjet takto brzo, jelikož jsem měl startovní čas v 8:34. Registroval jsem se, zaplatil startovné a poté mě potkala první nemilá věc na Čeladné. Protože jsem doma zapomněl pravidla, tak jsme je chtěli koupit v očekávání že zde budou za doporučenou cenu od ČGF 50 Kč. Jenže paní v shopu na nás "vytasila" 250 Kč. No tak to jsme tedy odmítl... No a pak už se šlo na putting, kde jsem strávil nejvíc času, dle rady Ivana, abych si zvykl na velikost a rychlost greenů. Poté driving kde mi to tedy už moc nešlo :-(. Hrálo se hřiště Old Course no a první odpal byl tady. Vzal jsem si na něj drivera a dal jsem takovou šílenou přízemní, ale byla uprostřed fairwaye, no a pak už to šlo strašně. Tak strašně už jsem nehrál hooodně dlouho. Ještě do toho foukal docela silný vítr no děs - běs. První devítku jsem zahrál nějakých +17... Druhá už jako byla lepší no, ale stejně nic moc, hrál jsem jí za +8. Sečteno - podtrženo Čeladná za +25 (97 ran) nejhorší výsledek, který jsem si asi mohl představit... Na konci, když už jsme s klukama kontrolovaly scorecarty mě potkala druhá mnohem nepříjemnějí událost než nějaká drahá pravidla! Ale o té až později... Hřiště na Čeladné bylo pěkně připravené, náročné... Ale rozhodně ne nehratelné. Dobrý výsledek se zde bezpochyby zahrát dá. Jenomže to by člověk nesměl dělat takové chyby jako já...

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode