2. Major v Beřovicích

04.06.2009 14:47

Tak mám za sebou druhý Major NGTM. Tento turnaj se odehrál v Beřovicích. Předpověď počasí na tento den byla špatná, ale nakonec jim naštěstí nevyšla. Bylo sice pod mrakem, ale nepršelo. Já jsem konečně zahrál trochu slušný výsledek, když jsem obešel první devítku za +7 a druhou za +5. Tudíž jsem hrál 84 ran a 37 stablefordových bodů. To vše bylo bez jediného double bogey, hrál jsem 6 parů a 12 bogey, škoda že mezi tím nebylo ještě nějaké birdie. Měl jsem super flight, což je pro dobrý výsledek jeden z důležitých faktorů :). Tento turnaj vyhrál David Štrouf, s pro mě trochu astronomickým číslem 68 ran (4 pod par hřiště)!!!! Hřiště v Beřovicíh bylo velmi kvalitně připravené. Těším se na další turnaje tam :).

 

Přeji hezký víkend, doufám, že ho jako já strávíte golfově :)

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode